Happy Bithday Emma

Ciao a tutti e benvenuti sul mio blog.
Oggi voglio condividere con voi una card che ho realizzato tempo fa per il compleanno della piccola Emma.

Hi and welcome back to my blog.
Today I wish to share a card I made a while ago to celebrate the little Emma's birthday.

Su un cartoncino embossato a rilievo ho applicato cerchi di diverse dimensioni ritagliati da alcuni dei miei patterned papers preferiti (Crate paper On trend collection e Pebbles Seen & Noted collection).
Ho scaricato grauitamente il timbro digitale Lovechocolatebunny dal sito Whimsie Doodles (se siete interessati lo trovate cliccando qui) e l'ho modificato a computer inserendo l'immagine del cupcake.
Ho colorato il tutto con Copic markers ed ho incollato alcune perline adesive per dare tridimensionalità.
Per finire ho utilizzato un timbro della collezione Cale and Candles di Technique Tuesday per il sentiment e delle lettere adesive Toga per inserire il nome di Emma in basso a destra.
Ed ecco il risultato, spero vi piaccia!

On a white embossed card I adhered some punched circles in different dimensions using sme of my favourite patterned papers (Crate paper On trend collection and Pebbles Seen & Noted collection).
I download for free the digital stamp Lovechocolatebunnyfrom the Whimsie Doodles web site (if you are interested you can find it here) and I modified it in photoshop by adding the cupcake digistamp.
I coloured everything with Copic Markers and I adhred some sticker pearls to create some tridimensionality.
To finish up I used a Technique Tuesday Cake and Candles stamp for the sentiment and some Toga sticker letters to add Emma's name on the bottom right.
And here is the result I hope you'll like it!




Materiali - Supplies:
Crate Paper On Trend paper pad
Pebbles Seen & Noted paper pad
Technique Tuesday Cake and candles clear stamp set
Whimsiedoodles Love chocolate bunnies  digistamp
Memento Tuxedo Black ink
Toga Sticker Alphabel cerise
Copic Markers: YG03 - 100 - RV11 - G17 - R08

Per oggi è tutto, vi auguro una buona giornata!
Ci vediamo al prossimo post, ciao!♥

That's all for today, I wish you a wonderfull day!
I'll see you soon, Bye! ♥


Commenti