Welcome Sofia!

Buon lunedì a tutti,
inizio la settimana condividendo una card che ho realizzato su commissione per
la nascita della piccola Sofia.

Happy monday,
I'm starting this new week by sharing a card I made on demand to celebrate the birth of the baby girl Sofia.
Ho utilizzato come base per la card un cartoncino rosa con tasca interna della Paper Source che ho decorato con una serie di patterned papers dai diversi design e colori.
Ho lasciato il lato destro più sgombro e mi sono concentrata sul sinistro dove ho creato un motivo a diversi livelli sovrapponendo i vari cartoncini.
Sul livello più in alto ho incollato il timbro digitale BEEatrice di Whimsie Doodles (che potete acquistare qui) colorato con Copic markers.
Ho creato la bandierina usando uno stuzzicadenti e del patterned paper a pois.
Per finire ho incollato qua e là dei piccoli cuori.
Ecco il risultato!

I used as a base a pink Paper Source diagonal folder card which I embellished using various patterned papers from different collections.
I left the right side emptier and I focused on the right side where I created a pattern  layering different papers.
On the top layer I adhered the BEEatrice digistamp from Whimsie Doodles (which you can purchase here) coloured with Copic markers.
I created the welcome flag using a toothpick and polka dot patetrn paper.
To finish the card I added some punched tiny hearts.
Here is the result!



Ho lasciato l'interno neutro inserendo solo un cartoncino bianco.
I left the inside plain and I just added a squared white cardstock sheet.
Materiali - Supplies:
Paper Source Diagonal folder pink enclosures
October Afternoon Sidewalks paper pad
Scenic Route paper Co. Charlotte patterned paper
DCWV Latte Stack
Paper doily
White gel pen
American Crafts Stroll Glitter Letter stickers
Whimsie Doodles BEEatrice digistamp
Copic Markers (100 - R08 - YG03 - RV11 - E09 - YR04 - G17 - B14)
Punch bunch heart punch
Toothpick
Ranger Industries Glossy accent

E' tutto per oggi, restate in zona perchè nei prossimi giorni pubblicherò un nuovo post dedicato agli accessori ispirati alle icone del XX° secolo e per la festa della donna ho pronto un nuovo tutorial unghie da sfoggiare per la serata :)
Quindi ci vediamo presto e grazie per aver visitato il mio blog!

That's all for today, but stay around 'cause in the next days I'll be uploading a new post on the 20th Century icons accessories and I've got ready for women's day a cute nail tutorial :)
So see you soon and thanks for visiting my blog!

Commenti