Hand made glitter birthday wishes card - Biglietto di auguri hand made glitterato

Ciao giugizers,
il post di oggi è dedicato ad un biglietto di auguri che ho realizzato in Marzo per il compleanno della mia amica Sandy.
Volevo che il risultato fosse primaverile e luminoso così ho scelto dei patterned papers floreali color pastello e li ho abbinati a piccole farfalle e lettere glitterate. Ho poi aggiunto della colla glitter sulle ali e sull'outline. Per mantenere tutto più equilibrato ho utilizzato come base un cartoncino bianco con pois a rilievo decorato con due centrini per dolci. Ecco la card finita!

Hi giugizers,
today's post is dedicated to a card I created to celebrate my friend Sandy's birthday.
I wanted the result to be springy and bright so I went for some floral and pastel patterned papers paired with punched butterflies and glitter sticker letters. I also added some glitter glue on the wings and on the outline. To keep everything balanced I chose a white cardstock with embossed polka dots as a base, embellished with two paper doilies. Here is the finished card!


 

Materiali - Supplies:
White cardstock
Mahé embossé blanc cardstock
Basic Grey Neapolitan paper pad
Crate paper On Trend paper pad
Martha Stewart Royal Butterfly punch
American Crafts Hooray glitter letter stickers
Sticker pearls
Paper doilies
Blue marker
Zazz platinum glitter glue

Anche per oggi è tutto, se questa card vi è piaciuta condividete il post utilizzando le icone dei social networks qui sotto e non dimenticate di iscriversi al mio blog, per non perdere nessuno dei prossimi progetti.
Noi ci vediamo presto, ciao ♥

That's all for today, if you liked this card share the post using the social networks icons down below and don't forget to subscribe in order not to miss any new project. Bye ♥


Commenti