30 days of Christmas cards serie 2012 #2 Ho,ho,ho

Buongiorno a tutti e benvenuti al secondo giorno della "30 days of Christmas cards serie 2012"
Good morning and welcome to the second day of the 2012 "30 days of Christmas cards serie"


#2 Ho,Ho,Ho



 Il protagonista del biglietto di oggi è Babbo Natale in tutto il suo splendore :)
Ho creato due livelli tono su tono utilizzando  il cartoncino bianco, ho poi incollato il patterned paper della linea "Sidewalks" di October afternoon utilizzando un punch scallop su un lato per dare un po' di movimento ed aggiungendo un nastro in feltro a motivo. Ho colorato con copic markers il timbro  della collezione idee di Natale di Aladine ed ho applicato del glitter per far risaltare la barba.
Il sentiment che ho inserito nel fumetto e ricoperto di Glossy accent fa della collezione "Happy Holidays" di Inkadinkado.
Per finire ho aggiunto dei piccoli decoari natalizi su un lato, il pacco dono a rilievo e la linea tratteggiata nera sui contorni.

The main character on today's card is Santa in all his brightness :)
I created a double ton-sûr-ton layer using some white cardstock on which I adhered the October Afternoon "Sudewalks" patterned paper. I used a scallop punch and I added a felt ribbon to create some movement on the card.
The Santa stamp I coloured with Copic markers is from the Alladine collection "Idee di Natale", I used some diamond stickles to make the beard stand out a bit more.
Then to finish the card I stamped the sentiment (from Inkadinkado's "Happy Holidays" collection) on a cardstock speech bubble and covered it with Glossy accent, I added some more details (the ornaments on the side and the present on dimensional sticker) and the stich lines on the edges.

Materiali - Supplies
White cardstock
October afternoon "Sidewalks" paper pad
Inkadinkado "Happy Holidays" clear stamp setAmerican Crafts Dear Lizzy Song ribbon
Hemptique bakers twine
Ursus 3D stickers
American Crafts Dear Lizzy Jingle dimensional stickers
Ranger Industries Glossy Accent
Ranger Industries Diamond Stickles
Aladine Tampominos stamp set "Idee di Natale"
Copic Markers : R08 - 100 - E09
Black ink
Black gel pen

DIMENSIONI - DIMENSIONS: 11.5 X 8.5

Anche per oggi è tutto, come al solito troverete questa card in vendita sulla mia pagina di facebook e non perdetevi domani la terza card della serie :) Ciao!

That's all for today, as usual you will find this card on sale on my facebook page and see you tomorrow this the card n.3 :) Ciao!

Commenti