Big balls necklaces :)

Innanzitutto mi scuso per l'assenza di post della scorsa settimana. Ultimamente il mio tempo si è ridotto al minimo storico (tra l'organizzazione del matrimonio e un po' di sfighe varie).
Mi farò perdonare con un nuovo post :)
Spesso mi capita di acquistare un articolo senza sapere esattamente come lo userò; trovo qualcosa che mi ispira, lo compro e magari resta inutilizzato per mesi, fino a quando, un giorno, senza ragione, capisco come voglio usarlo e poco alla volta prende vita un nuovo progetto.
Mi è successo esattamente questo con due grandi perle in resina e borchie che ho acquistato mesi fa.
Un giorno, improvvisamente ho capito cosa volevo farne e sono nate 2 collane dal gusto rock.

First of all I apologize for last week lack of posts. I've really had no spare time lately (due to the organization of my wedding and some personal issues of other kind).
I'll try to make you forgive me with this new post :)
It often happens that I buy something without knowing how I will use it; I find it inspiring, I take it and sometimes it lays unused for months until one day when, without a reason, I understand what I want to create and a new project comes to life.
That's what happened with 2 big resin and studs beads which I bought months ago.
One day all of a sudden I understood how I wanted to use them and I created these 2 necklaces.
Collana Big ball (catene, perla in resina e borchie) - Big ball necklace (chains, resin and stud bead)
Collana Big ball (catene, perla in resina e borchie) - Big ball necklace (chains, resin and stud bead)
Collana Big ball & pins (caten, perla in resina e borchie,spille da balia, dettaglio in tessuto) - Big ball & pins necklace (chain, resin and stud bead, fabric detail, safety pins)
Collana Big ball & pins (caten, perla in resina e borchie,spille da balia, dettaglio in tessuto) - Big ball & pins necklace (chain, resin and stud bead, fabric detail, safety pins)
Tutti questi accessori saranno presto in vendita sulla mia pagina di facebook
All these accessories will soon be on sale on my facebook page

Commenti