Amelie Poulain accessories

Il favoloso mondo di Amélie è senza dubbio uno dei miei film preferiti, non mi stanco mai di rivederlo e riesce sempre ad emozionarmi.
In passato ho già creato alcuni accessori ispirati al personaggio di Amélie, questa volta ho scelto invece di ispirarmi al film nel suo insieme.
Ho inserito alcune delle mie scene preferite in piccoli pendenti a doppia faccia, abbinati a charms in metallo e sono nati questi 3 nuovi braccialetti tutti per voi amanti del favoloso mondo di Amèlie :)

"Amélie" is one of the movies I love the most, I could watch it over and over again and it always moves me.
In the past I already created some accessories inspired by the character of Amélie, this time I wanted to focus on the whole movie.
I insert snapshots of some of the scenes I love the most in small doubleface pendants and matched them with metal charms and this is how the 3 new bracelets were born, all for you Amélie enthusiasts like me :)

Bracciale Amélie Lato 1 (catena, charms,pendenti, diamond glaze) - Amélie bracelet Side 1 (chain, charms, pendants, diamond glaze)

Bracciale Amélie Lato 2 (catena, charms,pendenti, diamond glaze) - Amélie bracelet Side 2 (chain, charms, pendants, diamond glaze)

Bracciale Nino Lato 1 (catena, charms,pendenti, diamond glaze) - Nino bracelet Side 1 (chain, charms, pendants, diamond glaze)

Bracciale Nino Lato 2 (catena, charms,pendenti, diamond glaze) - Nino bracelet Side 2 (chain, charms, pendants, diamond glaze)

Bracciale Amélie likes Lato 1 (catena, charms,pendenti, diamond glaze) - Amélie likes bracelet Side 1 (chain, charms, pendants, diamond glaze)

Bracciale Amélie likes Lato 1 (catena, charms,pendenti, diamond glaze) - Amélie likes bracelet Side 1 (chain, charms, pendants, diamond glaze)

Tutti questi accessori saranno presto in vendita sulla mia pagina di facebook
All these accessories will soon be on sale on my facebook page

Ed ora vi lascio con una delle mie scene preferite in assoluto...
And now I leave you with one of the scenes I lost the most ...(I know it's in italian...:P)

Commenti